Cigók

2010.02.26. 11:07

Na ez  egy igen érzékeny téma. Én nem vagyok senki ellensége, de valami ma megragadt bennem. Olvastam több blogon is erről a témáról és sokan elég sarkosan vannak és cigányellenesek. Én is az vagyok, nem tagadom. Ennek ellenére nem vagyok jobbikos. Mindegy ma nem akarok politizálni. 

 

Szóval jön be a takarítónőm, hogy valami halaszthatatlan dolga volt a polgármesteri hivatalban és sorba kellett állnia. Egy tetves büdös cigányasszony meg akarta előzni a sorban és aggresszíven káromkodott a takarítónőmnek és a többi sorban állónak. Mindezt kb. 10 perc sorban állás miatt. A segély az jár neki, időre kell, mert ha 10 percet késik az kár. Szóval komolyan összerúgták, mert majdnem hajtépésig ment a beszólogatás. A tetves cigónak persze senki nem mer szólni, mert jön a pereputty és negyven boxos agyonüt. Mindezt sok ember szeme láttára. Rohadt egy élősködő fajta.

 

A dolog pikantériája, hogy azt mondja a takkernőm, hogy szaros 60000 Ft-ot keresek, azért, hogy a te fajtádat eltartsam. Erre a gypsy nő annyit mondott, hogy dolgozz te csak annyiért én sose fogok. Bezony kimondta a nagy igazságot. Sose fog dolgozni, mert mi eltartjuk szolidáris alapon. A jó kurva anyját az ilyennek. Bocsi a a csúnya szavakért, de kicsit sok néha nekem is.

A bejegyzés trackback címe:

https://uccu.blog.hu/api/trackback/id/tr441791799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása