ótó

2010.03.05. 10:37

 Mint minden férfi én is autóbuzi vagyok. Nem tehetek róla ez van. Szerintem ezt már az anyatejjel szívjuk magunkba. Szóval mindig örömmel olvasom, hogy milyen újabb és újabb autó jelent meg a piacon. Szépek, újak, csak nem nekem vannak.

 

A magyar ember takarékos, nem vesz erős autót, hanem kis motorral kis autót. Nekem is ilyen autóm van, de mindig eljátszok a gondolattak, hogy mi lenne ha... Imádnám, szeretném, de akkor is csak egy tárgy maradna. Az egyik legjobb barátom, aki hosszú ideje nézegette az autókat és szemezgetett velük megvette "az autót". Drága, szép, elegáns. Az autó tényleg csodálni való, de mikor megjött 2 napig csoda volt, aztán azóta átváltott használati tárggyá. Erre is találták ki, de míg várod és megérkezik annyi gyönyört tud okozni. Néha ezek a pillanatok a fontosak. Bár szerintem fölösleges pénzkidobás az autó, na mindegy...

A bejegyzés trackback címe:

https://uccu.blog.hu/api/trackback/id/tr801810965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása