vatera

2010.03.12. 11:16

Mostanában a faszom ki van a vaterával. A dolog eddig egész jól működött, de tényleg. Majdnem száz pozitív vásárláson vagyok túl, csalódások nélkül. Mind1. Erre belebotlok mostanában nehezen kezelhető egyénekbe. Nem kapom meg az árut, stb.

 

Szóval rendeltem néhány cuccot egy ilyen kereskedőféle valakitől. Elég sok visszajezése volt, nagyjából 100, csupa jó. Mondom ok, legyen, bizti nem ver át. Leütöttem néhány cuccot és utaltam, ahogy kell, majd vártam. Közben többen írták, hogy késik a szállítás, de várnak. A srác, ez a töketlen hülye 0 helyesírással csupa nagybetűvel küldött egy körlevelet, amiben elnézést kért, hogy csúszik az áru, de az angol posta sztrájkol és ilyenkor hetekig tart a posta. Mondom ok, várok. Mikor már 3 hete sem kaptam meg a cuccokat, ami körlbelül 40-50e Ft-ba volt, akkor kicsit zaklatott lettem. Közben elindult a sorstársak között egy hírháló is, mindenki vadul érdeklődött a másiktól, hogy megkapta-e már a termékeket. Senki nem kapott semmit és volt, akinek több, mint 100000 Ft-ja volt az eladónál. Aztán jött egy levél, hogy a posta budapesti elosztójában van a cucc vámkezelés alatt. Mondom mi faxt vámkezelnek, amikor Britániából jön a csomi. Még ezt is elhittem. Aztán jött azzal, hogy Pollerman Jucus megy a termékekért és várjunk türelmesen, majd ő postáz. Egy tetves angol száma volt, valamint annyit tudtunk róla, hogy az anyja Dunakeszi lakos. Többen már a kiheréléssel fenyegették a srácot, de ugye Anglia messze van, ha ugyan ott volt. Szóval eljutottunk odáig 2 hónap alatt, hogy többszörösen elkövetetett üzletszerű csalásért feljelentjük. Én léptem elsőnek az ügyben és láss csodát 2 nap alatt visszautalt mindent a kis pöcs. A többiek is megkapták a pénzüket és a srácot felfüggesztették. Azóta nem ad el semmit, kicsit megszaporodott a negatív értékeléseinek száma.

 

Tanács: Figyeljetek, mert sok a köcsög a vaterán. Sajnos egyre több!

 

Ami még fontos, hogy néhány hónap alatt több ilyen üzletem is volt, bár a többi nem jutott ebbe a fázisba. Nem tudom miért kell szívózni az emberrel. 

A bejegyzés trackback címe:

https://uccu.blog.hu/api/trackback/id/tr371833762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása